Syyskuun puolelle meni, kun lankaostoksilla kävin. Makoisat värit tälle syssylle ovatkin rusehtavaa, oranssia, ja lämpöisiä murrettuja.
"Piparkakkupipo ja hanskaimet ": "Nää o hauskat "!


Ja sukatkin testauksessa :)
Lämmintä lakkaa...

maanantai, 14. syyskuu 2009
Syyskuun puolelle meni, kun lankaostoksilla kävin. Makoisat värit tälle syssylle ovatkin rusehtavaa, oranssia, ja lämpöisiä murrettuja.
"Piparkakkupipo ja hanskaimet ": "Nää o hauskat "!


Ja sukatkin testauksessa :)
Lämmintä lakkaa...

Kommentit